Spemede jeg?

brevkassespørgsmål

Spemede jeg?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

Hey cyberhus. Jeg onanerede i nat og lige pludselig begynde jeg at mærke at der kom et eller andet. Det sprøjtede ud over det hele, på mig, min seng, osv. Jeg ved ikke om det var sperm (men er meget sikker). Det var en smugle hvidt og gennemsigtigt, og det lugtede ikke at pis. Så er det sperm? Hjælp ;-) Og Paw tak for svaret sidst det hjalp mig meget :-D

Svar:

Hej med dig igen

Jeg er glad for at jeg kunne hjælpe dig sidst:)

Du har helt ret, det lyder rigtig meget som om det var sperm der kom ud, faktisk er jeg ikke i tvivl. Det er et af de første tegn på at du er ved at blive voksen og tillykke med det.

Hvis du har lyst til at læse lidt om sperm, har jeg fundet 2 link til dig som du kan finde her og her

Med venlig hilsen Paw