Spørgsmål om ...sex fikseret.....mave pine efter trekant....meget mere...
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej Jeg har fået mig en kæreste som er 17 (jeg er 13) Han har optil flere gange spurgt om sex Men da jeg så kommer hjem til ham smider han mig ned i sofaen(vi er alene) Og giver mig fingeren og slikker mig der nede,men uden jeg helt når at opfange det,har han sin store pik inde i mig Og har haft trekant med ham og min bedste ven Her er så spørgsmålene: Er drenge i den alder meget sex fikseret? Når jeg har sex med ham ,hvorfor gør han det så hårdt? Og efter vi har haft trekant har jeg virkelig ondt i maven hvorfor? Og vis jeg får orgasme kan han så mærke det? Hvorfor gør det ondt da han har en ret stor pik? Synes i jeg er for ung ,ps er meget udviklet af min alder? Synes i jeg skal slå op med ham vis han begynder at gøre ting som jeg ikke kan lide f.eks åbne min ting og sprede og sprede og så tage sin pik og presser frem og tilbage meget hårdt?(ps har han allerrede gjordt)Men vil ikke have det flere gange... Hvorfor er han den dominerende i sengen? Knus den med de maaaaange spørgsmål <3 Håber i vil besvæare dem

Svar:
Hej dig med de mange spørgsmål :)
Jeg kan godt forstå, at du både kan blive usikker og få ondt i maven, fordi alt det her med sex og kærlighed kan være hamrende forvirrende og også svært sommetider. Det kan blive ekstra indviklet, når man har en kæreste som er meget ældre end en selv, som du for eksempel har.
Men hvor er det godt du skriver herind, fordi sex skal være noget rart for både drengen og pigen. Det er ikke meningen du skal få ondt i maven, eller oplever noget som ikke er rart. Og så er det jo bare med at finde ud af hvad der op og ned, eller rigtig og forkert. Så det er super stærkt af dig, at du spørger en voksen og jeg vil meget gerne prøve at hjælpe så godt jeg kan.
Du stiller en række spørgsmål op og jeg tænker at det nemmeste er at tage dem en efter en, og så har jeg til sidst et par ekstra tanker, som jeg synes du skal overveje.
Det første du spørger om, er om drenge i den alder er meget sex fikseret?
Jeg tror mange drenge er sexfikseret når de er teenagere, men jeg ved ikke om det er mere end piger. Når jeg læser dit brev, så tænker jeg på om det kun er sex der tænder ham, eller om det mere er det at bestemme over dig, som han tænder på?
Hvorfor gør han det så hårdt?
Det kan jeg ikke helt svare på, men jeg synes slet ikke det er okay, at han gør det så hårdt. Og ud fra det du fortæller, så synes jeg faktisk han lyde som en rigtig ubehagelig fyr. Det virker slet ikke til at han lytter til hvad du har lyst til, eller at han nusser dig fordi det skal være dejligt for dig. Det virker heller ikke til han respektere dig som menneske. Han respekterer i hvert fald ikke, at du kun er 13 år og at han derfor slet ikke må have sex med dig endnu.
Den seksuelle lavalder er 15 år og den lov er lavet for at beskytte unge mennesker under 13 år, at blive udnyttet af nogle der er ældre end 15 år. Så det er både meget forkert det han gør, men også ulovligt det han gør. Og han kan blive straffet for det.
Efter vi har haft trekant har jeg virkelig ondt i maven hvorfor?
Jeg tror du har ondt i maven, fordi dine grænser er blevet overtrådt. Altså at du faktisk ikke er klar eller har lyst til den trekant. Det er ikke normalt eller sundt for en 13 årig pige, at have en trekant. Og derfor tror jeg din krop reagerer på den måde.
Hvis jeg får orgasme kan han så mærke det?
En piges orgasme kan være meget forskellige. Sommetider kan den være kraftig og nogle piger kan næsten få lidt krampeagtige sammentrækninger, og det kan fyren både se og sommetider mærke. Andre gange kan det være svært for fyren at se eller mærke. Så det afhænger meget hvordan orgasmen er for pigen og hvordan pigen reagerer når hun for en orgasme.
Hvorfor gør det ondt da han har en ret stor pik?
For at sex føles rart for en pige, og specielt hvis fyren har en stor pik, så skal pigen være afslappet, våd mellem benene og have lyst. Så glider det lidt bedre og gør ikke ondt. Men fordi du din kæreste ikke lytter så meget til dig og gør det for hårdt, så er du måske ikke så våd som du skulle være og er måske ikke sådan dejlig afslappet med det hele, og derfor kan godt gøre ondt. Sex skal ikke gå ondt.
Synes i jeg er for ung?
Ja, det er helt sikkert. Det er også derfor loven om den seksuelle lavalder er lavet, nemlig fordi det er først omkring de 15 år, at de fleste er klar til sex. Det er både noget med at kroppen skal være klar, men det er lige så meget noget med følelser og erfaringer. Når man er 13 år, kender man ikke sig selv så godt og man er først ved at finde ud af hvad man kan lide og ikke lide. Udover det, så har man ikke så meget erfaring med kærlighed og derfor kan det være svært det med sex, og jo yngre man er, jo nemmere er det at komme til at overtræde ens egne grænser. Og ja, jeg synes du er alt for ung og er desværre havnet i hænderne på en fyr der ikke respektere det.
Synes i jeg skal slå op med ham?
Ja, det synes jeg og jo før jo bedre. Ud fra det du skriver, så udnytter han dig seksuelt og det du beskriver lyder meget som voldtægt. Jeg kan være bekymret for hvad han kan finde på og jeg synes det er meget vigtigt, at du får snakket med en voksen, så du også kan gå hen til den voksne, hvis han skulle blive ubehagelig når du slår op.
Hvorfor er han den dominerende i sengen?
Jeg tror jeg lidt har svaret på det… men ud fra det du beskriver, så lyder det til at han har brug for at være den dominerende.. måske fordi han føler sig svag hvis ikke han gør det, eller hvis han selv har det svært i sit liv, så føler han måske at han kan få noget selvtillid, hvis han behandler dig dårligt. Lige meget hvad grunden er, så er det bare ikke ok.
Nu har jeg prøvet at svare på dine spørgsmål og jeg har gjort det meget direkte og jeg håber ikke du er blevet alt for forskrækket. Men det lyder ret alvorligt, så jeg blev meget bekymret da jeg læste dine spørgsmål og ville være meget ærlig over for dig.
Du har ikke fortjent at have sex på den måde og så tidligt. Du har fortjent en kæreste der respektere dig og dine grænser. Og derfor synes jeg du skal gøre noget ved det nu.
Som jeg skrev, så handler det i første omgang om at komme væk fra ham, men allerførst at finde en voksen som kan støtte dig i det. Og jeg kender ikke dit forhold til din far og mor, men det ville være det mest oplagte. Jeg tror heller ikke de ville være glade for at deres datter har mødt sådan en fyr. Så det er første model. En anden kunne være en sød lærer, en pædagog eller en helt anden voksen i din familie..?
Hvis du ikke er sikker på hvem det kunne være, så prøv engang at komme på chatten her i Cyberhus. Her sidder der voksne som du anonym kan chatte med og som vil kunne spørge dig om forskellige ting og sammen med rådgiveren, kunne du måske finde den rigtige voksne at bruge.
Jeg håber du passer på dig selv og får hjælp til at komme væk fra ham.
Venlig hilsen
Erroll