Spørgsmål.
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej cyberhus. Jeg har nogle spørgsmål som jeg rigtig godt kunne tænle mig at få svar på. 1. Min pik er kun 12cm lang som stiv, er den for lille, til fx at få op i pigens kønsorgan? 2. Er det normalt at tænke på pigernes kroppe næste hele tiden? 3. Jeg har megen sexlyst, og Har også en kæreste.. Har i nogle tip til hvordan jeg får spurgt hende om hun er klaf, og om hun vil? 4. Jeg har ikke peøvet at kneppe endnu.. Tror i det vil ende galt med min lille pik? 5. Er det et problem hvis jeg har meget hår på pikken? 6. Hvis jeg ikke får lov til at have sex med hende, af hende af en eller anden grund, hvad skal jeg så gøre bare for at kunne komme til at røre ved hende? Det var mine spørgsmål, håber virkelig at i vil svare på dem, for jeg er sikker på at der sikkert også er andre drenge der har samme problemer. MVH. Den nervøse:-)

Svar:
Hej Den nervøse
0
false
21
18 pkt
0
false
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Tabel - Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}
Det er godt du skriver herind, når du er lidt i tvivl om alt er som det skal være og du har brug for råd. Hvis du går og tænker over mange ting, er det godt at få svar på noget af det, så du ikke skal gå og være nervøs. Jeg vil gerne prøve at svare på dine spørgsmål og hjælpe dig. Som du selv siger, så tror jeg helt sikkert også, der andre drenge der har samme problemer.
1. En færdigudviklet pik er 12-15 cm. i stiv tilstand, så derfor er din pik lige som den skal være. Du behøver ikke være nervøs for om den kan gå op i pigens skede. Det kan den sagtens.
2. Det er meget normalt at du tænker meget på pigers kroppe. Især i teenagealderen kan det fylde i tankerne næsten hele tiden. Det er fordi din seksualitet er ved at udvikle sig og derfor er det nyt og spændende at begynde at tænke på piger rent seksuelt.
3. Det er ikke altid så nemt at få sagt til sin kæreste at man gerne vil prøve at have sex. Hvis du synes det kan være svært at spørge hende direkte, så kan du det være du skal prøve at spørge hende om ikke hun vil med under dynen, hvis I i forvejen kysser og nusser lidt. Hvis I i forvejen nusser lidt er det måske nemmere langsomt at lægge op til mere.
4. Når I ikke har haft sex endnu, så kan det godt være at det ikke lykkes perfekt første gang. Men det har ikke noget at gøre med din pik, for den har en helt rigtige størrelse. Når I ikke har haft sex før, så kan det godt være at I begge er lidt nervøse og så er det ikke sikkert det lige lykkes første gang. Det er vigtigt at I er afslappede med hinanden og tager det stille og roligt. Der er ingen der har perfekt sex første gang og det er noget man skal lærer hen af vejen. Hvis I kan være afslappede omkring det, så skal det nok lykkes.
5. Det er ikke noget problem hvis du har meget hår på pikken.
6. Hvis du gerne vil røre ved hende, så kan du starte med at sætte dig ved siden af hende. Så kan du f.eks. starte med at nusse hende på ryggen og så kan du lige så stille bevæge dig andre steder rundt på hendes krop. Jeg er også ret sikker på, at hun vil synes det er dejligt at blive nusset af sin kæreste.
Jeg håber du kan bruge svarene.
Godt nytår til dig.
Mange hilsner Sine