Spørgsmål !!!

brevkassespørgsmål

Spørgsmål !!!

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Cyberhus !!!! Jeg har et spørgsmål som jeg godt vil have svar på! Jeg håber det er her man kan spørge om det. Det er fordi : Kan man egentlig godt onanere for meget ????? og hvis kan det så godt gøre skeden øm og føre til irration og kilden i skeden ??? Hvis det kan føre til det, hvad kan man så gøre for at få det væk ????? vh den desperate :/

Svar:

Kære desperate

Du kan spørge om lige hvad du har brug for at vide, her i Cyberhus.

Skeden kan godt gå hen og blive irriteret og lidt øm, hvis du onanere ofte på meget kort tid, det kan også skyldes at du ikke er helt våd eller at du muligvis onanere meget hårdt på skeden.

Der er ikke noget unormalt i at onanere flere gange om dagen, men hvis du oplever at det begynder at give ømhed i skeden, kan det være en god ide lige at holde lidt pause, eller istedet være lidt blidere samt sørge for at du er godt våd inden.

Irritation, samt meget ildelugtende udflåd, kan også skyldes en infektion i skeden.

Venlig Hilsen

Sascha