Spørgsmål

brevkassespørgsmål

Spørgsmål

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej, er det ok at flappe sammen med vennerne, eller er det bøsset?

Oh er det foreget at onanere 3 gange om dagen?

Svar:

Hej

Jeg er lidt usikker på hvad flappe betyder, men hvis det betyder at onanere, er der mange forskellige meninger om, om det er okay at gøre sammen med sine venner.

Hvis alle dine venner er med på, at I kun gør det for sjov, og alle har lyst til at flappe sammen, så synes jeg ikke, at der er noget galt i det. I skal dog bare huske at respektere, hvis en af dine venner ikke har lyst at være med til det. Hvis I kun rører ved jer selv, har det intet at gøre med at være bøsse, men hvis I begynder at røre ved hinanden imens, så er det en form for homoseksuel leg. Det er helt okay, at man I jeres alder er interesseret i at onanere og lære jeres egne og forskellige kroppe at kende og eksperimentere lidt. Så længe I mærker efter jeres egne grænser, så de ikke bliver brudt, så er det helt fint. Så hvis du føler i maven, at det er helt fint med dig og ret sjovt at flappe sammen med vennerne, så er det helt okay.

Man må onanere lige så tit man har lyst. Man kan ikke sige, om man gør det for meget eller for lidt. Nogle dage kan det ske man har lyst rigtig mange gange, mens andre dage så har man kun lyst til at onanere en gang eller slet ikke. Det er helt normalt at onanere 3 gange om dagen, når man er en ung dreng som dig. Det er ikke farligt på nogen måde at onanere meget. Det eneste der kan ske, er at huden kan blive lidt rød, fordi du trækker i den så meget. Men det kan du jo selv mærke og se, hvis det sker.

Jeg håber, at det var svar på dine spørgsmål.

Venlig hilsen Mette