Sovsen
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
i går fik jeg den i røven så hårdt at lorten flød ud over pikken og mit ben. jeg er kendt som hende der sked hvad gør jeg

Svar:
Kære pige 13 år.
At være kendt som hende der sked, er bestemt ikke rart for dig. Det er virkeligt et emne som mobningen kan tage afsæt i, og det kan være med til at gøre livet rigtigt surt for dig. Nu ved jeg ikke hvor meget det fylder for dig, men det kunne godt lyde til at du og din klasse kunne have brug for noget seksualundervisning og en snak om hvordan du har det i klassen!
Jeg synes det lyder meget voldsomt, at læse, at du fik den så hårdt i røven at lorten flød ud over pikken og dit ben! Jeg bliver faktisk en smule bekymret for, om du og drengen ved hvad I har gang i. At have sex i anus, som man ofte ser at kvinden får i pornofilm, mener jeg altså er for voksne. Når man skal til at finde ud af sin seksualitet som tennager, er det en god ide´at give sig god tid, lytte til sine egne behov og gå forsigtig til værks.
Mit råd til dig er, at du skal passe rigtigt godt på dig selv. Det kan du f.eks gøre ved at lære din krop at kende, ved at kigge på dig selv, læse bøger for teenager om sex "Sådan piger, af Marianne Egense og Annlil Frolov", "Fra pige til kvinde, af Pia Lykke og Mette Kold" og "Respekt drenge, af Inti Chavez Perez", at tale med gode veninder om det der sker med jeres kroppe.
Jeg håber du kan bruge mit svar, ellers er du meget velkommen til at skrive ind igen.
De bedste hilsner Mette.