Sove med kæresten.

brevkassespørgsmål

Sove med kæresten.

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej. Jeg er en dreng på 15 og har en kæreste på 14. Vi er MEGET modne i forhold til vores alder både fysisk og mentalt. Vi har været sammen i lidt over 7 måneder. Min kæreste og jeg må ikke sove sammen for hendes forældre. Hendes mor sagde her den anden dag at det ikke var lovligt når hun nu ikke er 15. Er det ikke lovligt at vi sover sammen? Vi må jo ikke have noget seksueltforhold pga. Hendes alder, men vi må da godt sove sammen ? Jeg ved at det ikke er af den grund vi ikke må sove sammen, tror de er bange for at vi laver noget seksuelt. Vi har et seksueltforhold min kæreste og jeg. Skal vi sige det som det er, eller hvad skal vi gøre for at få lov til at sove sammen ? Håber i kan komme med nogen gode forslag. På forhånd tak.

Svar:

Normal

false

DA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Tabel - Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Hej,

Jeg kan godt forstå, at i begge synes det er irriterende, at i ikke må sove sammen, når i allerede har et seksuelt forhold. Og som du selv siger, så er hendes forældre nok bekymrede for, hvad i laver sammen.

Du spørger, om det er lovligt at sove sammen, når man er under 15. Det er lovligt så længe i ikke laver noget som helst seksuelt, men det er jeres forældre der bestemmer om I må sove sammen, så på den måde er det helt ok at i har fået et nej.

Jeg tænker lidt, at hvis hendes forældre er bekymrede for, at i laver noget seksuelt, nu hvor hun er under 15, så hjælper det måske ikke at sige, at hun allerede har gjort det. Nu kender jeg jo hverken hendes eller dine forældre, men det kan være, at de strammer jeres grænser endnu mere, eller måske begynder de at stole mindre på jer.

Jeg ved heller ikke, om din kæreste lige er blevet 14 eller snart bliver 15. Hvis hun snart er 15, er det måske nemmest at fortsætte jeres forhold, som i allerede gør. Og så kan i glæde jer til, at hun også er 15, så i kan få lov til at sove sammen.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

Mvh Anne