At snave.
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Det er fordi, når man snaver med sin kæreste, er jeg bange for at jeg sna´ver hende sådan at hun syntes at det er ubehageligt. Altså jeg ville gerne vide hvordan man snaver godt og dejligt og sådan pigen godt kan lide det. Og hvordan tungen skal vende ind på munden. Jeg har et spørgsmål mere. Det er at hvordan gør' man pigen liderlig, at så hun gerne ville snave en dreng. Men jeg ville helst gerne have MEGET at vide om det med at snave. Er ikke så godt glad for at det bliver ubehageligt. Kan i lave en video eller finde en video om hvordan man kan se drengen og pigen snave, altså meget tydeligvis. Undskyld jeg spørger )))):

Svar:
Hej dreng 13 år
Det er dejligt at du skriver ind til os, det er helt almindeligt og natuligt at føle sig usikker og nervøs for at snave/kysse en pige.
Der er ikke nogen rigtigt og forkert måde, istedet handler det meget om at du prøver dig frem, vi er alle forskellige og det gør at vi kan lide kys på forskellige måder, det vigtigste af alt, er at i begge føler jer trygge ved hinanden, så kommer kysset også helt naturligt.
Jeg har tidligere oversat en video om det med at kysse lidenskabeligt, det er en lille guide til hvordan du kan gøre, husk at det kun er en guide, det er kun fantasien der sætter grænser og sammen kan i finde frem til lige netop de kys der er dejlige for jer.
Videoen og oversættelsen kan du finde her!
Min kollega Mette har også lavet en lille artikel om forskellige måder at kysse på, artiklen kan du finde her!
Du skal ikke være bange for at kaste dig ud i det, der er heller ikke noget galt i, at fortælle at man er lidt nervøs, det er hun helt sikkert også. Spørg hende løbende om det er noget hun synes om.
Mange Hilsener
Sascha