Snave
brevkassespørgsmål af
Anonym
hej.
jeg har en kæreste, som rigtig gerne vil "hygge" med mig,
men problemet er at jeg ved ikke hvordan man snaver i;
- kan du hjælpe mig ?  :'D
knus mig der ikke kan snave.

Svar:
Hej
At snave (tungekysse) kommer meget af sig selv, når man begynder at
lege med det. Det er meget forskelligt hvordan man kan lide det, men
start med at kysse hinanden blidt og msåke bide hinanden blidt i
læberne.
Hvis du kan mærke at din kæreste kan lide det, kan du forsigtigt liste
din tungespids ind mellem din kærestes læber. Hvis han åbner sin mund
en lille smule, kan du føre din tunge længere ind til jeres tunger
mødes, leg med hinandens tunger, sno dem om hinanden, kys læberne.
Forsøg dig frem, der er ingen opskrift, det handler om at gå på
opdagelse, og mærke efter hvordan det føles. Det bedste kys er, hvor
man er tryg og er sig selv, du skal ikke føle dig presset hvis ikke du
er klar.
En rigtig god øvelse du kan lave alene, er at samle din tommeltot og
pegefinger. Det ligner en mund og så forsøg dig frem ved at kysse dig
selv blidt og lege med din tunge.
Man kan variere sine kys på mange måder og du vil hurtigt finde din egen stil.
God fornøjelse
Hilsen Sascha