Smitte ved oralsex til pige

brevkassespørgsmål

Smitte ved oralsex til pige

brevkassespørgsmål af
Anonym

Hej brevkasse Jeg håber det er okay at jeg skriver selvom jeg er 33, fordi jeg har brugt en del tid på at google om hvor stor smitterisiko der er for en mand hvis han giver en kvinde oralsex. Jeg kan ikke finde nogle entydige svar. I denne artikel http://www.cyberhus.dk/node/14058 svarer I at pigen at hun skal lade fyren bruge kondom for at være sikker på ikke at blive smittet. Min erfaring siger mig at ingen bruger beskyttelse ved oralsex, hverken fyr eller pige, heller ikke til one night stands. Men hvad gør fyren for at beskytte sig hvis han gerne vil give en pige oralsex, og er der overhovedet en smitterisiko, medmindre der er åbne sår i mandens munden? Håber I kan hjælpe mig :) Jonas

Svar:

Hej Anonym

Det er et godt spørgsmål du stiller og derfor er jeg også rigtig ærgerlig over at jeg ikke kan give dig et svar. Men Cyberhus er for børn og unge mellem 9-23 år og derfor bliver jeg nødt til at henvise dig videre til brevkassen hos sexlinien.dk.

Som et enkelt lyspunkt kan jeg til gengæld sige at jeg er ret sikker på at du kan få det svar du søger hos dem.

Mvh. Niels-Christian