At smage bedre dernede..
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Mig og min kæreste har et super godt forhold og et ret godt sexliv.. og han slikker mig ret tit og er efterhånden blevet god til det, men den anden dag spurgte han om jeg ville smage, og jeg kunne ikke lide smagen.. Det var klamt og salt og en underlig konsistens og først ret surt og derefter blev det ret beskt, og jeg havde det virkelig sån att det ikke ar super lækkert.. Jeg tænkte lidt om der var noget man kunne gøre for at man smagte bedre, noget at spise, noget træning, noget man kunne drikke, bestemt sæbe.. et eller andet.. Jeg træner ofte og drikker ret meget i løbet af en dag, så burde få renset kroppen ret godt på de punkter.. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, for når jeg ved hvordan det smager har jeg ikke lyst til at han skal slikke det der..

Svar:
Hej med dig
Det lyder jo bare til, at dig og din kæreste har et super godt forhold og i har et godt sexliv.
Jeg kan godt forstå, at du får en tanke om, at du gerne vil smage bedre forneden, når du ikke selv brød dig om smagen.
Har din kæreste nogensinde sagt, at han ikke kan lide smagen?
Typisk er det jo sådan at vi piger, ikke har noget imod hvordan vores fyr smager og omvendt, men at man hader smagen af sig selv.
Så måske smager du ikke dårligt i følge din kæreste - kun dig selv.
Jeg har dig hørt engang, at man skulle komme til at smage bedre, hvis man spiser frugter som ananas og appelsin, og man skal holde sig væk fra asparges og alkohol, da det forværrer smagen.
Ellers er det vigtigt at vaske sig godt med vand dagligt og sørge for at drikke en masse vand, som du gør.
Hvis du dog går og føler, at du lugter forneden, og måske har mere udflåd end normalt, så kan det være en god ide at gå til lægen.
Du kan også tage på apoteket, hvor man kan købe VIVAG vaginalkapsler, som forebygger lugt og øget udflåd. Men det er kun, hvis du føler, at din udflåd ændrer sig i lugt, mængde og udseende.
Jeg håber, du kan bruge svaret.
Venlig hilsen Mette