Småliderlig
brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år
Hej Cyberhus. Har lige et spørgsmål, ved ikke om der er en sammenhæng. Inden for de sidste par dage har jeg følt mig småliderlig, ikke fordi jeg ser eller tænder på andre fyre. Jeg mødte en veninde nede i byen idag, jeg fortalte hinde mit problen, hun slog det hen i at det var hun også og at det bliver vi piger i varmen. Derfor vil jeg gerne høre om der er noget om det og evt. andre har oplevet lign.

Svar:
Hej med dig
Det er et rigtig godt spørgsmål og når du nu skriver din veninde også har det sådan, så tror jeg faktisk der er mange, der føler som i gør.
Jeg tror grunden til, man kan føle sig mere liderlig når der er varmt, er fordi solen giver os mere energi. I det hele taget, er der mere lys i sommer perioden som gør, at flere mennesker er mere glade, hvilket jeg også tror kan være en grund til, at man kan føle sig mere liderlig.
En anden ting som også spiller ind, for nogle personer. Er at mennesker også har mindre tøj på når der er varmt, så bevidst eller ubevidst kan det nok også gøre en mere liderlig.
Så jeg tror helt aldeles, det er meget normalt, at nogle personer føler sig mere liderlig når der er varmt.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw