slikket kæresten
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
hey cyberhus, jeg var sammen med min kæreste for et par uger siden. vi ville gerne gøre noget særlig eftersom det ikke er særlig tit vi ses, så jeg ville gøre noget godt for hende. så jeg begyndte at slikke hende hun syns det var vildt godt, men efter er jeg blevet rød og hævet omkring hele munden. kan det være fordi hun har en sygedom eller hvad er virkeligt blevet bang for hvad det er. håber i kan hjælpe mig. knus ham med scar face.

Svar:
Hej dreng, 17 år.
Jeg springer lige ud i det, og må sige at du skal søge din læge. Vi kan ikke fortælle dig præcist hvad der er galt, og hvordan du behandler det, så det er enormt vigtigt at du går til lægen. Din læge har tavshedspligt og må ikke engang fortælle hvad han ved om dig til dine forældre. Så selvom det kan være rigtigt pinligt og skræmmende, så er det det eneste rigtige at gøre.
Hvis jeg skal sige noget beroligende, tror jeg måske "bare" du har fået noget svamp, men selv hvis jeg rammer rigtigt på en sygdom, så skal den behandles hos din læge.
Held og lykke med det,
Med venlig hilsen
-Sune