Slikke min kæreste
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej min kæreste og jeg har flere gange haft sex, jeg har osse fået blowjob, vi er dog blevet enige om, at jeg skal slikke hende næste gang, men er jo lidt uerfaren, når det angår at slikke, så ville være mega dejligt med et par gode råd, til hvordan hun får den bedste følelse?
på forhånd tak

Svar:
Hej med dig
Det lyder til, at du og din kæreste har et godt og sundt forhold til sex, hvor I kan snakke åbent om det sammen og har lyst til hinanden. Det er dejligt at høre! Jeg kan godt forstå, du lige tænker en ekstra gang over hvordan man gør og hvordan du kan gøre det rart for hende nu det er første gang i prøver det.
Som det første, og måske vigtigste råd, så er det bedste I kan gøre at snakke om det. Det lyder til at I allerede er gode til det, så det er jo et rigtig godt udgangspunkt. Hvis du har mod på det så kunne du spørge hende før eller måske endda undervejs hvad hun godt kan lide og hvad der fungerer godt for hende. Det er nemlig meget forskelligt hvad kvinder godt kan lide og hvad de tænder på. Ofte vil du også kunne fornemme det på hende når I er igang.
Der gælder for de fleste piger, at hvis ikke de slapper af så nyder de det ikke helt så meget som de ellers ville, så måske det er en god ide at sørge for, at hun er afslappet inden. Det lyder til, at I allerede kender hinanden og hinandens kroppe godt, så det vil jeg tro allerede gør at I slapper af. Men ellers kan I måske kysse lidt til at "varme op" på eller hvad I ellers synes virker. Det er meget individuelt og du ved måske allerede hvordan det bedst virker for jer.
Det kan også være godt at vide, at der er mange steder på hendes krop som kan tænde hende. Mange kvinder kan godt lide at blive kysset/rørt andre steder på kroppen undervejs. Det kan fx. være inderlår eller navlen. Der kan være nok at "se til" når man første gang skal slikke sin kæreste, fordi man kan føle man skal holde styr på mange ting, men hvis du føler du har overskud så prøv dig lidt frem og mærk efter hvad hun synes er dejligt. Det er kun din kæreste der ved hvad hun kan lide, så det bedste er nok at prøve sig frem eller spørge hende.
Hvis du kunne tænke dig at vide mere om oralsex, så kan du læse mere her
Håber det var svar på dit spørgsmål. Held og lykke med det
Med venlig hilsen Astrid