slap
brevkassespørgsmål af
Anonym
22 år
Hej! Jeg er en pige på 22, som har mødt en super sød fyr. Jeg kan virkelig godt lide ham, og jeg kan mærke, at han også syntes at jeg er dejlig. Der er bare ét problem. Forspillet er supergodt og han siger, at jeg tænder ham så meget, at han er ved at eksplodere; men når vi så kommer til selve akten, går der ikke lang tid, før han bliver slap - uden at komme. Så kan vi vente lidt, og så gå igang igen - for så at opleve det samme, en gang til. Er det normalt, at han ikke kan holde sin rejsning under sex? Er der noget jeg kan gøre? Han har sagt, at han som regel kun han komme, når han er sig selv.. Er det noget man kan arbejde med, og i så fald hvordan? Det går mig meget på. Jeg kan mærke, at jeg bliver ked af det - men det har jeg ikke sagt til ham. Jeg håber meget, at i kan hjælpe.

Svar:
Hej med dig.
Dejligt du har mødt en sød fyr du er glad for og at du kan mærke det er gengældt.
Jeg kan godt forstå det kan gøre dig ked af det, når han ikke han holde sin rejsning. Du føler måske det er fordi du ikke er god nok? Men når han siger, at du tænder ham, så er jeg sikker på at det rigtigt. Jeg er også sikker på, at det ikke har noget med dig at gøre, at han ikke kan få rejsning.
Det er sådan, at når man har sex, så spiller psyken rigtig meget ind. Det betyder at hvis din fyr er lidt anspændt, eller er nervøs for, om han han leve op til dine forventninger i sengen, så kan det godt bevirke at han ikke han få rejsning.
Når du skriver at kan godt kan komme når han er alene, så tror jeg netop det er fordi, han ikke skal præstere noget overfor nogen. Når han er sammen med dig, så vil han garanteret gerne gøre det så godt som muligt og så kan det godt betyde at han så ikke kan få rejsning.
Mit råd til dig vil være, at I prøver at gå stille og roligt fremad når I har sex. Jo mere afslappet det bliver mellem jer, jo større chance er der for at han får rejsning. Jeg synes også du skal prøve at snakke med ham om det. I kan prøve at aftale en aften, hvor I bruger mere tid på at ligge og nusse og blive afslappede med hinanden og jeres kroppe.
Jeg er sikker på at det nok skal lykkes, hvis I tager en snak om det og prøver at gå stille og roligt fremad når I skal have sex.
De bedste hilsner Sine