skæv penis og sex.

brevkassespørgsmål

skæv penis og sex.

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Cyberhus.

Her kommer mine spørgsmål.

Min penis går i en "kurve" mod venstre, når den er stiv.

Er der noget jeg kan gøre for at den bliver nogenlunde lige?

Er tæt på at blive 15 og har en kæreste som er klar til at have sex. (hun er 15)

Er det ubehaligt for hende nå man har sex pga. den er skæv?

På forhånd tak :-)

Svar:

Hej med dig

Det er godt at du skriver til brevkassen, når du bliver i tvivl om alt er som det skal være.

Det er faktisk helt normalt at have en pik der er lidt skæv. Der er næsten ingen pikke der stikker lige ud i luften når den stiv, og det er faktisk godt. Du kan nemlig komme til at ramme nogle gode punkter ved pigen, når den er lidt skæv og det er lidt nemmere at "komme ind" i skeden også. Hvis den er meget skæv og det er et stort problem for dig, kan det opereres, men det er først når du er 18 år og er blevet undersøgt af din læge. Det er der altså noget tid til og det kan også være at de 3 år gør at din pik er mindre skæv eller at du har fundet ud af at det faktisk er en fordel for dig.

Jeg tror du vil opleve at det slet ikke er noget problem at have sex med din kæreste, for hverken dig eller hende. Det vigtigste er at I er trygge, rolige og gør det i det tempo der passer jer. Hvis I gør det til en god oplevelse at have sex sammen, så vil I tænke mere over følelsen af at have sex, end hvordan I ser ud. Og husk på at din kæreste jo kan lide dig, lige præcis som du ser ud.

Venlig hilsen Marianne