Skum

brevkassespørgsmål

Skum

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Æhm dav. Altså jeg onanerede i dag. Jeg stoppede da jeg fik udløsning og tørrede sæd væk fra min pik med toiletpapir. Jeg havde lyst til at onanere igen så jeg gjorde det lige efter. Men så lå der en klat skum oven på pikhovedet.. Er det normalt af en pik kan skumme? Jeg skulle tisse bag efter. Håber virkeligt ikke at det er et lægebesøg vær! Hilsen mig.

Svar:

Hej med dig

Som du beskriver det kan du være helt rolig og du behøver ikke, at tage til lægen. For hvis du ikke har fået gjort din pik ordentligt ren, bagefter første gang du onanerede, så kan der gemme sig sæd nede i urinrøret. Når det stadig er friskt, begynder det og skumme når du hiver i pikken igen, fordi det gamle sæd bliver tilsat noget luft når du hiver frem og tilbage. Lidt lige som mælk du ryster kraftigt.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw