Skrive

brevkassespørgsmål

Skrive

brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år

Hej Jeg vil gerne spørge hvad man kan skrive til en pige man godt kan lide, det er en jeg har gået i folkeskole med men så snakkede vi ikke sammen i mange år indtil hun begyndte at komme sammen med en af mine kammerat men hun har slået med ham på grund af problemer så nu vil jeg gerne prøve at score hende, ved ikke om det kan lade sig gøre. Det er sådan at da de kom sammen der var vi tit sammen og tog sammen ud og lavede noget altså mig og hende pigen men nu hvor de har slået op føler jeg ikke rigtig hun gider mig, en af hendes veninder har sagt til mig at jeg kimer hende ned nogle gange, men jeg har fundet ud af at hun har knaldet med en af hendes ekskærester som i mine øjne var helt forkerte, hun er også begyndt at skrive ret tit med ham så ved ikke om det er derfor hun ikke gider mig? Hvor tit og hvad skal man skrive for at hun skal føle at jeg har lyst til hende, hvad hvis hun ikke skriver hvad skal jeg så skrive til hende? Hun har også inviteret mig til hendes fødselsdag men ved ikke om jeg gider tage der ude fordi at jeg føler hun bare holder mig for nar hvis man skal sige det sådan? Hun sender også hjerter og kyssemund nogle gange hvad betyder det og skal jeg sende det retur på sms? Håber i kan hjælpe

Svar:

Hej med dig

Du har skrevet herind mange gange med de samme spørgsmål om den her pige og du har fået mange gode svar fra flere forskellige rådgivere.
Jeg sender dig derfor lige et link til de andre svar vi før har skrevet, som jeg synes du skal læse igen og se om du ikke kan bruge noget af det.. Hermed link http://www.cyberhus.dk/node/17133.
Mit korte svar til det du skriver vil minde meget om det vi har skrevet før: Du er nødt til at tage en snak med hende og fortælle hende hvad du føler og hvad du gerne vil, så du kan finde ud af hvad hun vil, og ikke skal gå og være i tvivl mere..

Mvh Heidi