Skrev med en pige om sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej Cyber hus
For nogle måneder siden skrev jeg med en pige. Hun var maga lækker og liderlig, men vi sendte nogle billeder og skrev lidt mere og hun sendte en video, hvor hun onanerede. Jeg fik at vide at min mor at jeg ikke måtte sende billeder så jeg afbrød kontakten og nu er jeg mega arvelig over at jeg gjore det, fordi jeg tændte meget på hende og vil mega gerne havet bollede med hende. Jeg havde jo alderede set hende nøgen og onanere så det er svært at glæme hende. Det skal lige siges at hun også ville havet bolled med mig, så det er bare mega nederen.

Svar:
Hej med dig
Det er da dejligt at du har mødt en pige som du godt kan lide. Du skriver ikke hvordan du mødte hende, hvor gammel hun er, om I havde snakket sammen på andre måder end over nettet eller om hun bad dig om at sende billeder. Det er altid en god idé at være lidt forsigtig med hvad man sender til hinanden online, og jeg synes det er fint at din mor har sagt nej til at du sender billeder. Det lyder ikke til at du kendte hende vildt godt, og du har jo ikke lyst til at dine billeder pludselig er alle steder på nettet. Når det så er sagt, så er det naturligt nok at eksperimentere med sin seksualitet - også på billeder. Det er bare vigtigt at man husker sikkerheden, og kun gør det med mennesker som man virkelig stoler på; og ikke fordi man lige var liderlig.
Du skriver at du afbrød kontakten efter at du ikke fik lov til at sende hende billeder - hvordan kan det være? Jeg tænker egentlig at I godt kunne have fortsat med at snakke og lære hinanden bedre at kende. Det hele behøver jo heller ikke at handle om sex. Lige i den forbindelse, så er gennemsnitsalderen stadig 16 år for den seksuelle debut, så du behøver ikke at have så travlt. Ofte vil det være meget bedre (sex'en vil også være bedre) hvis man lærer hinanden at kende og opbygger en tillid.
Jeg håber du kan bruge mit svar, og jeg ønsker dig al mulig held og lykke med dit eventyr. Husk din fornuft, selvom det er svært når man er ung og liderlig.
Venlig Hilsen
Signe