Skolen..

brevkassespørgsmål

Skolen..

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej med jer.

Hvad skal man gøre hvis man tænder utrolig meget på sin lærer? og jeg kunne godt tænke mig at onanere med ham?

VH ....

Svar:

Hej med dig..

Der er egentlig to præcise ting jeg kan svare dig..

Et, at det er okay man synes ens lærer er lækker og du kan sådan set også godt onanere til tanker og drømme om din lærer, den del er okay.

To, det er ulovligt for din lærer at onanere eller være sammen med en elev på den måde, og derfor kan det ikke lade sig gøre. Så det må blive ved tanken.

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål