Skedeprutter

brevkassespørgsmål

Skedeprutter

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 12 år 2 uger siden

Hej Cyberhus Jeg har ikke haft sex særlig mange gange indtilvidere, og det har altid været noget hurtigt noget som bare lige skulle overstås. Her for en uge siden havde jeg det så i lang tid hvor min kæreste og jeg gik igennem mange forskellige stillinger. I slutningen skete det mest pinlige bare, nemlig at min skede bare begydnte at "fise", altså at der kom så meget luft ud af den med sådan nogle suselyde. Og det var virkelig mange i træk! Er det noget der kan undgås eller noget som man kan forhindre? For jeg var godt nok flov over det.

Svar:

Kære pige 16 år.

Tak fordi du skriver til Cyberhus og deler dine spørgsmål med os.

Det er helt naturligt at blive flov over der kommer lyde ud af skeden, det forstår jeg godt du er. Når man mindst venter det, er mest intime og blottede kommer "pruttelyden"! Der er mange piger/kvinder som "prutter" med skeden ved samleje. Umiddelbart tror jeg ikke der er nogen måde at forhindre eller undgå disse lyde.

Dog kommer jeg til at tænke på om bækkenbundsøvelser (det der kaldes knibeøvelser) måske kan styrke muskulaturen i skeden, så den holder så godt fat i penis, at der ikke kommer luft ind.

Kunne det være en ide´ at tale med din kæreste om skedeprutterne? At du ikke har kontrol over luften og at det luft som slipper ind under samlejet også skal ud. Hvis I kan tale om det og pjatte lidt og være humoristiske omkring lydene, kan det være en indgangsvinkel til at I kommer til at tale om sex, jeres behov hverisær. Jeg tror på at det er rigtigt godt at tale om det der sker (følelsesmæssigt, fysisk mm.) imellem jer. Du kan måske vise ham din mail og mit svar.

Jeg håber du kan bruge mit svar, ellers er du velkommen til at skrive ind igen.

De bedste hilsner Mette.