Skammer mig over min pik..

brevkassespørgsmål

Skammer mig over min pik..

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Cyberhus.. Har et problem :(.. Da jeg var lille havde jeg et problem med min pik, Så jeg blev omskåret.. Idag er der så intet galt med den, Der er bare ET Problem. jeg skammer mig som en sindsyg.. Når man høre på cyberhus/Spørg andre drenge på min alder er deres pik i stiv tilstand ihvertilfald 12 CM+.. Min er kun 8.5-9 CM i stiv?... Jeg føler at jeg har den mindste pik i verden i min alder og tør ikke have sex! Jeg er bare så flov.. Det er VIRKELIG et MEGA Problem for mig.. ;(

Svar:

Hej

Det lyder til at du bekymre dig rigtigt meget, så jeg synes det er rigtigt godt at du samler mod til dig og skriver ind til mig på Cyberhus, så her har du mit svar.

Du skal i første omgang vide at der ikke er noget at skamme sig over. Alle pikke i hele verden ser forskellige ud, og alle pikke har meget forskellige størrelser. Det er ikke altid noget vi kan gøre noget ved, men så er det jo godt at vide at alle størrelser pikke kan være lige fantastiske når man har sex. For det kan de nemlig!

Det er sådan med pikke at, så længe at de kan blive stive, så længe kan de bruges til at have sex.

Har du en lille pik? Nej, det synes jeg bestemt ikke at du har! Hvorfor ikke?

- Fordi sex er mange ting, og man behøver ikke en kæmpe stor pik for at kunne have dejlig sex. Sex er mere end bare at have en stor pik, det handler nemlig om berøring og om glæde imellem to mennesker. Ofte har sex ikke noget med størrelsen på pikken at gøre, men mere om hvor god man er til at bruge den pik man har og hvor god man er til at røre en kvindes krop under sex. Og selvfølgelig hvor god man er til at mærke efter om kvinden kan lide det man gør. Husk at med en kæmpe pik kan det faktisk godt gøre ondt på pigen når man har sex. Så her passer din pik rigtigt godt til dig, og til når du engang skal have sex.

- Desuden er der jo også en mulighed for at din pik ikke er udvokset helt endnu. Jeg kan se at du er 15 år, så du er sikkert stadig i puberteten. Drenges pikke vokser når de er i puberteten, det vil sige når de er imellem 13 år og 20 år. Og for rigtigt mange drenge er pikken først helt udvokset når de er blevet omkring 17-18 år. Pikken vokser for de fleste meget hurtigt på meget kort tid. Nogle drenges pikke vokser tidligt ud, mens andres først vokser lidt senere.

Jeg håber virkelig at dette kunne være med til at hjælpe dig, for det er selvfølgelig ikke rart at gå rundt og føle sig flov eller skamme sig over sin pik.

Mvh

Casper