Skal tisse..!
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Kære brevkasse. Jeg er en dreng på 12 år og onanere tit. Jeg synes det er dejligt, men når jeg begynder at få en orgasme er det som om at jeg skal tisse helt vildt og jeg bliver nød til at gå på toilettet! Er det normalt eller skal jeg gøre noget specielt ved det? ;) KH. Mig

Svar:
Hej med dig..
Det er super du spørger, for det kan jo være lidt irriterende at skulle stoppe midt i det hele og skal ud at tisse.
Det er faktisk ret normalt at få den følelse og sommetider er det simpelthen fordi ens blære er lidt fyldt, før man begynder at onanere. Og derfor kan det give en lyst til at tisse midt i det hele.
Sommetider kan orgasmen også føles lidt som at skulle tisse, måske kan det også være det du mærker.
Og endelig er det faktisk meget normaltat tisse efter man har fået orgasme og det er sikkert fordi man har presset lidt på blæren i kampens hede.:)
Så mit råd til dig er, at enten prøve at få tisset godt af, inden du onanere og ellers prøv bare at onanere videre og så tisse bagefter.
Kan du have en god weekend
Venlig hilsen
Erroll