Skal 'skide' efter samleje

brevkassespørgsmål

Skal 'skide' efter samleje

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej brevkasse, jeg har en utrolig dejlig kæreste som jeg har været sammen med i godt og vel 3 mdr. Vi har haft sex og har ikke tal på hvor mange mere, men ret mange allerede tror jeg. Men efter hvergang vi har haft sex og jeg er kommet skal jeg skide. nogen forklaring til det? hun skal ofte tisse under og efter samleje, så tænker det måske bare er fordi vi reagere forskelligt. Hvad siger i?

Svar:

Hej med dig.

Hvor er det bare dejligt at høre, at du har fundet dig en dejlig kæreste, som du også er begyndt at have sex med.

Umiddelbart tror jeg, du har helt ret i, at det blot er fordi, kroppe reagerer forskelligt og har forskellige rytmer før, under og efter sex. Jeg tror i hvert fald ikke, der er en biologisk forklaring på, hvorfor du altid har brug for at komme på toilettet efter sex. Hvis det irriterer dig meget, kan du prøve nogle forskellige ting:

1) Du kan prøve at vænne dig til at prøve at komme af med afføring, inden du skal se din kæreste og have sex med hende. Ved at give dig god tid til at komme af med det, kan det være, du undgår, at du igen skal på toilettet efter sex. Hvis du har svært ved det, kan du evt. sætte dig på toilettet med et spændende blad eller andet, som tager din opmærksomhed væk fra, hvad du sidder og venter på.

2) Du kan tale med nogen om det. Jeg forestiller mig, at det er lidt svært at tale om, men hvis du ikke har det, kan du evt. høre en af dine forældre, hvad de tænker om det. Ellers kan du også prøve enten at skrive, ringe eller bestille en tid ved din læge og få hans forklaring på din krops reaktioner. Jeg tror ikke, der er noget galt med dig, men nogle gange kan det være rart at få det endelig bekræftet og forklaret af en læge.

3) Nu ved jeg ikke, om du også skal skide, når du er kommet efter onani, men hvis du ikke skal det, kan du måske tænke over, hvad du gør anderledes, når du onanerer ift., når du er sammen med din kærester. Måske kan du gøre noget af det samme, inden I skal have sex for på den måde at slippe for at skulle på toilettet.

Jeg håber, du kan bruge mine råd.

Kh. Matilde