skal jeg sige det

brevkassespørgsmål

skal jeg sige det

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Skal jeg sige til min mor at jeg onanere

Svar:

Hej dreng, 11 år.

Det er et interessant spørgsmål du stiller, og jeg kan ikke give dig et svar. Men jeg kan måske hjælpe dig til selv at finde et svar.

Når det kommer til om du skal fortælle din mor at du onanerer handler det meget om hvad du selv har lyst til. Der er ikke noget rigtigt eller forkert. Du skal føle efter og tænke over om du har det bedst med at fortælle hende det, så fortæl hende det. Hvis du egentlig helst vil være fri, så lad være.

Hvis du beslutter dig for at ville fortælle hende det, så kan du eventuelt skrive herind igen, hvis du har brug for råd til hvordan man kan fortælle sin mor om den slags.

Med Venlig Hilsen

-Sune