Skal jeg onanere og stoppe på det jeg gør istedet for at onanere?

brevkassespørgsmål

Skal jeg onanere og stoppe på det jeg gør istedet for at onanere?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej jeg er en dreng på 12 år og jeg gør noget andet istedet for at onanere jeg kalder det at "mosle"og det er når jeg tager en pude og presser den op mod min pik imens jeg Jeg køre rundt med den mens jeg kigger på hotte piger og der kommer nogle gange kommer der sæd ud skal jeg stoppe med at "mosle" og onanere istedet? Hjælp!

Svar:

Hej med dig..

Det du kalder "mosle" er også onani...:) så du skal bare blive ved hvis du synes det er dejligt. Der er nemlig ikke nogen rigtig eller forkert måde at onanere på.. det handler bare om at man har lidt sex med sig selv og at det er dejligt.

sexlinien.dk har faktisk skrevet en fin artikel om onani.. den kan du jo prøve at læse..

Hej igen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål