Skal jeg gøre det? Sex

brevkassespørgsmål

Skal jeg gøre det? Sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 7 år 9 måneder siden

Hej

Jeg er en pige på 16 år, som rigtig godt kan lide den her dreng og jeg har også fortalt ham det efter han fortalte at han godt gad mig. Vi kender godt hinanden og skriver hver dag sammen, og har været til mange fester sammen hvor vi har kysset, og det er det der gør at vi skriver i dag og kan lide hinanden. Jeg har snakket med min gode drengeven om sex, og at jeg er klar, og jeg godt ville gøre det med ham drengen jeg kan lide. Det han har snakket med drengen jeg kan Lide om, og efter det har han spurgt om vi ikke skal. Jeg var dog fuld så fik ikk svaret ham. Jeg vil rigtig gerne for kan så godt lide ham, men er bange for det gør så ondt og at han ikke kan få den op! Skal man være bange, og vil drengen blive skuffet når han ser mig uden tøj? Og er det dumt at gøre det med ham? Og er han lige så nervøs?

Svar:

Hej med dig :-)

Det er helt normalt at være nervøs første gang man skal være sammen med en dreng. Jeg kan godt forstå at du er nervøs, så jeg synes det er super godt, at du skriver ind, for at få samlet dine tanker lidt.

Først og fremmest spørger du, om jeg synes det er dumt, at du vil gøre det med ham. Det synes jeg ikke det er! Når man skal have sex, hvad end det er første gang, eller man har gjort det mange gange før, er det vigtigt at det er noget man har lyst til, og ikke føler sig presset til. Så længe, at du føler det er den rette beslutning og har lyst til at gå i seng med ham, så er det ikke dumt.

Du skriver også at du er meget nervøs for at gå i seng med ham, bl.a. om det gør ondt. Hvor ondt det gør, er meget forskelligt fra pige til pige. Nogle mærker næsten intet, mens andre skal i seng med en fyr nogle gange, før det ikke gør så ondt mere. Heldigvis kan man jo bede fyren om at stoppe eller tage det stille og roligt, så man ikke kommer til at opleve en alt for voldsomt smerte. Jeg synes derfor ikke du skal være nervøs for det, men bare aftale med fyren, at I tager jer god tid, og at han er forsigtig, nu hvor det er første gang, og så forsøge at slappe godt af. Det kan godt være svært at slappe ordentligt af, når det er første gang, og man er lidt nervøs, men jeg er sikker på, at han er ligeså nervøs som dig. Når drenge er nervøse, kan det ske, at de har svært ved at få den op at stå. Det har ikke noget med dig at gøre, eller at du gør noget forkert, men er bare drengens krops måde at reagere på, når han er nervøs for om han gør det godt nok, og hvad du synes om hans krop. Skulle det ske, at han ikke kan få den op at stå, synes jeg bare I skal tage det stille og roligt og evt. ligge og kysse og putte. Så kan det være, at han bliver mere afslappet igen, og får nemmere ved at få den op. At han ikke kan få den op, er som sagt altså ikke fordi han ikke tænder på dig, men blot nervøsitet, fordi han også er nervøs for om han kan præstere. Derfor vil han heller ikke blive skuffet over din krop. Drenge lægger generelt ikke så meget mærke til de små "fejl" som piger ofte selv ser på deres kroppe, men er derimod meget bedre til at lægge mærke til det som de synes er pænt ved pigens krop. Nu når I kender hinanden, og har set hinanden til fester osv., har han nok også et nogenlunde billede af hvordan din krop ser ud, og nu hvor han både har kysset med dig, og har lyst til at gå i seng med dig, er jeg sikker på, at han ikke bliver skuffet :-)

Mange hilsner

Christina.

Christinas billede
Christina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål