skal en penis være skæv !!Svar Hurtigt!!
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej cyberhus jeg er en dreng på tolv Og når min penis bliver stiv er den skæv er det normalt? Altså jeg vil meget gerne Undgå at sige det til nogen. Plzz hjælp

Svar:
Hej dreng på 12 år
Så er det rigtigt godt at du skriver til Cyberhus og spørger, og et spørgsmål skal have et svar.
Det er helt normalt at din penis er skæv når den er stiv. Det er faktisk meget normalt for næsten alle drenge at deres peniser ser forskellige ud. Både når de er stive og slappe.
Nogle drenges peniser bøjer opad, nogles bøje til højre, nogles bøjer til venstre, osv.
Ligesom med kvinders bryster! De kan være meget forskellige. De kan være store, skæve, runde, flade, bløde, hårde osv.
Jeg kan se at du er 12 år, så din penis er slet ikke vokset helt ud endnu. En drengs penis vokser i puberteten, det vil sige fra du ca. er 13 år og op til 20 år
Det vigtigste er, at det er normalt at din penis er lidt skæv.
Mvh
Casper