SKÆVPIK1
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej læge halløj.
har snart tænkt mig at skulle være sammen med en veninde
er bare lidt nervøs pga at min pik bøjer lidt til venstre(set oppefra)
hvad kan jeg gøre og tror du hun er ligeglad- gerne en på cyberhus som er pige som ville svare om du ville være sammen med en
hvor du fandt ud af at hans pik var lidt skæv

Svar:
Hej med dig.
Det lyder dejligt, at du måske snart skal være sammen med din veninde. Sådan noget sætter nemt tanker i gang, så det er godt du skriver ind til os med dit spørgsmål.
Allerførst vil jeg gerne sige, at det faktisk er de færreste pikke, der er fuldstændig lige. Det er helt normalt, at den bøjer lidt til den ene eller den anden side. Derefter vil jeg gerne sige, at det for en pige er total ligegyldigt, om pikken er en smule skæv. Hvis den er så krum, at det er umuligt at have samleje, er pigen nok ikke helt ligeglad, men hvis den bare er lidt skæv, har det ingen betydning.
Du har intet at være genert over. Kast dig ud i det, nyd det, ha' det sjovt, men vigtigst af alt: Vær sikker på din veninde er klar til det samme som dig, og brug kondom, hvis du dyrker sex.
Kærlig hilsen Tanne