skæv pik :(

brevkassespørgsmål

skæv pik :(

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej jeg er 14 :) min pik er skæv og når den bliver i stiv tilstand vender den meget mod venstre og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre :/

Svar:

Hej med dig:-)

Tak fordi du skriver til os i lystværelset.

Der er ikke noget unaturligt i at din pik er skæv og vender til venstre. Der findes lige så mange forskellige pikke som der findes drenge og mænd.

Du spørger hvad du kan gøre. Mit råd til dig er, at være glad for din pik som den er, for den er lige nøjagtig som den skal være. Det at have et godt forhold til sin pik rette selvfølgelig ikke pikken ud, som du nok gerne ville ønske. Når man har det godt med sin pik og godt kan lide den som den er, kan det være lidt lige meget om den er skæv.

Sommervarme hilsner Mette