skæv penis

brevkassespørgsmål

skæv penis

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Jeg er en dreng på 15 år som gerne vil vide om man kan rette ens penis ud hvis den er lidt skæv? Og i så fald... hvordan? Så vil jeg også gerne vide om pigen kan mærke at den er skæv når man er oppe i hende. Min penis er overhovedt ikke meget skæv. kun lige lidt. hilsen XD. Som et tillægsspørgsmål kunne jeg godt tænke mig at vide om man kan få (altså en dreng) kønssygdomme af at give en pige analsex?

Svar:

Kære XD

Tak for dine spørgsmål

Der er ikke nogen mulighed for at rette din penis ud, istedet skal du være glad og stolt af din penis som den er. En penis kommer i alle størrelser og nogle er lidt skæve, andre meget og de kan være tykke eller tynde. Alle er meget forskellige.

Ja pigen kan mærke din penis. Ved at din penis er lidt skæv, er der mulighed for at du vil få nemmere ved at ramme g-punktet, da det sidder ca 3 cm inde i skeden og op mod underlivet. Så hvis den for eksempel peger op ad, så kan du se det som en fordel frem for en ulempe.

Ja du kan få kønssygdomme ved at give en pige analsex, så husk at bruge kondom.

Mange Hilsner

Sascha

Ny viden d. 14/8 09:

Man kan godt få sin penis rettet, men er kun i tilfæde af at ens penis er så generet af det, at man ikke har mulighed for at have samleje. Så det kan godt være nødvendigt at få en operation for nogle, men i dit tilfælde, lyder det ikke så slemt.

Læs i øvrigt her