sider?
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
hej CB
jeg vil bare høre om i har nogle porno hjemmesiderm jeg kan bruge som der IKKE kommer en fucking virus af og hvor man ikke skal møde piger fordi man har været inde på siden......
jeg vil bruge siderne som inspiration til mig og min kærestes sexliv ( ved godt at sex i virkeligheden ikke er som prono på nettet) vi har brug for nooget nyt....håber I kan hjælpe

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå at du er træt af at få virus på din computer, når du ser porno med din kæreste. Men desværre kan vi ikke rigtigt give dig forslag til pornosider herinde på Cyberhus, så det er noget du selv skal prøve at finde. Mon ikke der findes et forum, hvor man stille det samme spørgsmål og høre folks erfaringer med pornosider uden virus? Derudover handler det også om at have et godt virusprogram der kan fange de virus man får (fx AVG free) og rense ens computer en gang i mellem.
Hvis det ikke er til at finde virusfri porno, så tænker jeg at I måske kunne begynde at læse sexnoveller. Nogle gange kan fantasierne i hovedet være meget mere frække end dem man ser på film. Derudover kan I skrive små frække fantasier til hinanden når man mindst venter at få sådan en besked, hav sex i mørke eller med bind for øjnene, bind hinanden fast eller prøv at kæle uden at have sex i det første lange stykke tid. Jeg ved at det ikke er det samme, men jeg tænker at der er meget andet end porno der er frækt og inspirerende.
Jeg håber du kunne bruge mine ideer. Rigtig god sommer.
Venlig hilsen Marianne