Shit

brevkassespørgsmål

Shit

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hey, jeg er en dreng på 13, snart 14. Her da jeg sad og wankede/onanerede fandt jeg på en eller anden måde ud af jeg faktisk kan sutte det foreste af min pik, er der noget i vejen der? Er min pik for stor? Ved det lyder mærkeligt men på en eller anden måde skulle det jo siges, hey.

Svar:

Hej med dig.

Tak fordi du skriver til os i Cyberhus og deler det der jo skulle siges. Det er en dejlig, nysgerrig, udforskende, ærlig og forløsende tilgang, du har til det du oplever, du kan med din krop.

På dit spørgsmål om din pik er for stor, fordi du kan sutte på den foreste del, er vanskelig for mig at svare på. (Jeg ved det ikke - måske er du meget smidig, måske er din tunge lang, måske er din pik stor!) Når det er sagt, så er din pik nøjagtig så stor som den er, og det kunne være dejligt for dig, hvis det er det du forholder dig til.

Jeg håber du har fået svar på det du spurgte om, ellers må du skrive ind igen.

Hilsen Mette.