sexuelle tanker
brevkassespørgsmål af
Katrine
19 år
Hej
Jeg har ingen kæreste. Jeg onanerer tid og tænker meget på oralsex, når jeg onanerer, hvorfor gør jeg det? Har mange voksne i et forhold/der er gift mon prøvet at have oralsex?

Svar:
Hej med dig
Onani er helt almindeligt og det er helt naturligt at have seksuelle tanker når man onanerer. Det er meget forskelligt hvad man fantaserer om når man onanerer, men jeg kan garantere dig at der er mange der ligesom dig har tanker om oralsex.
Du spørger om hvor mange der har oralsex, når de er i et forhold. Det er selvfølgelig ikke noget man kan give et helt præcist tal på, men det sidste tal jeg så, var omkring 70 procent af unge mellem 15-24 der har prøvet oralsex. Jeg tænker at tallet for voksne over 24 nok er nogen lunde det samme.
Bedste hilsner
Niels-Christian