Sexlyst
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Hey Jeg har problemer med sexlysten jeg har en pige som jeg holder af og tænder på men det er som om når vi har samleje bliver jeg enten hurtigt slap eller så kommer jeg ikke medmindre jeg selv skal have fat i banditten og rive den af. Jeg har tænkt meget på det og har en ide om det er fordi jeg har set for meget porno og har onaneret for meget, det siger jeg fordi jeg virkelig har onaneret meget så meget at det ødelage min hverdag jeg kom lidt ud af det ved at begynde på kampsport men det er stadig et problem. Som det er som om nøgenhed keder mig og jeg søger efter at få den nysgerrighed igen. Det stresser mig for jeg vil gerne hende det bedste plus tror jeg simpelthen også har mistet noget af følelsen i penishoved ved ikke lige hvad jeg kan gøre ? har haft en del engang knald før hende hvor jeg ikke taget problemet alvorligt og bare tænkt det er alkoholen der har gjort jeg ikke kunne komme. håber lidt i kan hmm hjælpe mig lidt i hvilken retning jeg skal gå

Svar:
Halløj
Det er super godt at du skriver herind og spørger!
Det er faktisk sådan med onani, at hvis det bliver alt for meget og alt for ofte, så vænner kroppen sig til det, og det ender måske med at blive kedeligt.
Det er meget vigtigt at få skabt en balance imellem lysten til en udløsning og så rent faktisk at give sig selv en udløsning. For hvis vi bare "skyder" det ud, så lærer vores hjerne ikke at opbygge en seksuel lyst, og dermed kan man miste lysten.
Kampsport er f.eks. en glimrende måde at afholde sig selv fra lysten til at onanere, og du får brugt din krop på en anden måde, som også kan give en tilfrestillende følelse indeni.
Et par råd til dig og pigen du ser: Prøv at lege seksuelt med hinanden uden at kaste jer ud i sex. Det vil sige at forspil er en vigtig ting i jeres samspil. At slikke hinanden, kysse hinanden, finde et par sexspil på nettet eller i en sexshop er blandt andet nogle af de ting, som mennesker bruger til at opbygge lysten. Og på den måde kan i forhåbentligt opbygge lysten til at dyrke sex og måske endda få lettere ved at komme.
Jeg håber at du kan bruge det til noget.
Mvh
Casper