Sexlegetøj...Til dreng?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Heeej!:D Hurtigt spørsgmål til 1 million kr. (Ej gaz ;-)) Hjemmelavet sexlegetøj til drenge?? Mange jule hilsener Drengen der er lidt trist over han har en mega søde kæreste men er 13 :''-/

Svar:
Hej :D
Hurtigt og gratis svar. Tak fordi du skriver ind til cyberhus.
Jeg forstår spørgsmålet således, at du gerne vil lave dit eget sexlegetøj til drenge, og jeg læser også at du har en dejlig kæreste som du glæder dig til du bliver gammel nok til at være sammen med. Husk på det kan være dejligt at vente på noget man først er rigtigt klar til når man er 15 år.
Jeg har forsøgt at bruge min fantasi for at finde på hjemmelavet "legetøj" man kan lave til drenge.
A) Man kan bruge en fjer til at stryge forsigtigt ned over kroppen- put nogle fine bånd omkring det nederste af fjeren, så den bliver fin, B) Lav en terning hvorpå der skrives seks forskellige, en ting på hver af siderne- det kunne f.eks. være       1.rør din krop med en fjer, 2. tag et varmt bad hvor du leger med dig selv, slut af med et koldt gys, (så du mærker kuldegysningerne), 3. onaner til en god fantasi, og find selv på flere, C) tegn dine egne fantasier og lav et tegneseriehæfte.
God fornøjelse, med de hjemmelavede gaver til dig selv.
Hilsen Mette