Sexlegetøj

brevkassespørgsmål

Sexlegetøj

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej jeg har er spørgsmål der lyder kan jeg lave mit eget sexlegetøj som jeg kan sætte i underbukserne som selv gør arbejdet ?

Svar:

Hej med dig. Godt spørgsmål du stiller. Når jeg tænker på et hjemmelavet sexlegetøj, som kan gøre alt arbejdet, så tænker jeg, at det skal være noget med vibrationer. - Hvis du har en mobiltelefon, hvor du kan slå vibratoren til, så har du et muligt sexlegetøj. Men om det ville virke i praksis kommer an på om vibrationerne passer til det du har behov for under onani. Så det er ikke sikkert, at mobilen ville kunne lave al arbejdet. - Hvis du har en el tandbørste ville du kunne bruge den. Brug bagsiden af et børstehoved og se om det virker. Du skal muligvis rykke lidt rundt på tandbørsten engang imellem. Jeg kan ikke komme på andre ting, som ville kunne gøre arbejdet for dig. To andre måder, at der letter arbejdet: Bruseren: Når du er i bad, så forsøg dig frem med bruseren og dens stråler. Du skal selvfølgelig bruge kræfter på at holde bruseren, men det kan give en anden oplevelse, end med hånden alene. Skru op og ned for strålerne, hold bruseren mod forskellige steder på kroppen og se hvad der virker. Prøv dig frem. Vaskemaskinen/tørretumbleren: Læn dig op af vaskemaskinen, gerne med underlivet frem og se om det kan give dig noget. Du skal selvfølgelig bruge dine muskler på at holde dig fast. OBS: Du skal være opmærksom på, at det er muligt at blive afhængig af vibrationerne. Nogle kvinder har oplevet, at de ikke har kunne få noget ud af onani uden sexlegetøj. Mens andre har oplevet, at de har haft brug for stærkere og stærkere vibrationer, for at få noget ud af onanien. Nogen har oplevet begge dele. Så når du i fremtiden eksperimentere med sexlegetøj - både hjemmelavet og købte - så veksel gerne mellem vibrationer og dine hænder alene. Det er rart, at onanien også virker, hvis man ikke lige har en vibrator i nærheden. Håber du kan bruge mit svar, ellers er du velkommen til at skrive igen. Held og lykke med det hele. Venlig hilsen Lisa.