sexlagetøj
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej
Om natten er min pik stiv er det normal.
hvordan laver man en sexlagetøj.
Hvor maget sperm kommer det fra min penis.
og jeg laver solosex hverdag i bad og i senge i skolen
vh emil

Svar:
Hej med dig
Lad os springe lige ud i dine spørgsmål.
1. Ja, det er fuldstændig normalt at din pik er stiv om natten. Rigtig mange drenge og mænd vågner op om morgenen med helt eller delvis stiv pik, så du kan være helt rolig...det er helt almindeligt.
2. Sexlegetøj kan selvfølglig være flere forskellige ting, men hvis du tænker på en kunstig fisse, så har en af vores bloggere lavet en fin guide til hvordan du kan lave sådan én med ting du måske har derhjemme eller i hvert fald let kan skaffe. Du kan læse mere her
3. Det er forskelligt fra person til person hvor meget sperm der kommer ved en udløsning, men man siger at der kommer ca. 2-5 ml hvilket svarer til en lille teskefuld, så det er ikke ret meget. Måske har du set porno og set nogen hvor der kommer meget meget mere. Det er bare fordi det er film...og det er filmeffekter ligesom de effekter man bruger i actionfilm når man springer nogen i luften.
4. Når du skriver solosex tænker jeg at du mener at du onanerer, og det er også fuldstændig almindeligt. Langt de fleste drenge i din alder onanerer og mange gør det én eller flere gange om dagen. Det er meget forskelligt hvor drenge onanerer hende, men både badet, sengen og skolen er steder jeg har hørt mange gange før så tænker ikke det er noget du behøver bekymre dig om.
Håber du fik svar
Niels-Christian