Sexet?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej Cyberhus! Jeg har lige hørt om dette forum, det lyder sim et godt stod at snakke om dette: Jeg har haft et problem med at siden jeg var 11, syntes jeg at nogle (måske pinligt) hvide sokker var sexede på piger, jeg syntes det stadig, og jeg vil gerne have et hurtigt svar (jeg er ikke desparat ;)) PFT, Anonym

Svar:
Hej med dig
Det er dejligt at hører du syntes det virker som et godt sted at snakke om hvad du lige mangler svar på. Det som jeg forstår ved det du skriver er, at du syntes det er et problem du syntes hvide sokker   på piger er sexede, men jeg syntes ikke du behøver at tænke på det som om det er et problem.
Det er nemlig helt normalt, at man syntes noget er sexet ved det andet køn og det er også helt forskelligt fra person til person, hvad man syntes er sexet og det er der ikke noget forkert i. Nogle syntes som du, at hvide sokker er sexede. Andre syntes sorte sokker eller måske en helt speciel jakke er sexet på piger. Det er helt op til en selv hvad man syntes er sexet, og det skal andre ikke bestemme for en.
Så jeg syntes ikke at, du behøver tænke på det som et problem, men måske i stedet nyde at du syntes noget er lækkert på en pige.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw