Sex-Sulten!
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Det er snart et år siden jeg fik presset en hård pik, i min stramme fisse, og nu er jeg bare SÅ sex-sulten! Hvad kan jeg gøre? Ps: har ingen kæreste. Jeg håber det er et hankøn som svarer på dette, da vi måske kunne lærer hinanden at kende, så han kunne han presse sin pik i mig..

Svar:
Hej med dig
Det er meget almindeligt, at have lyst til og have sex i din alder, specielt når der er gået lang tid siden sidst.
Men jeg er ikke sikker på at der er det bedste, at hoppe over den første og nærmeste dreng der kommer forbi. Jeg tror det giver mere mening hvis du bruger din energi på at finde en fyr du kan føle dig tryg ved, og så satse på at få noget kørende med ham. Enten "bare" sex, eller måske endda mere end det.
Og indtil du finder ham må du i mellemtiden prøve at finde gode måder at onanere på og på den måde tilfredsstille dig selv.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw