Sex stillinger
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej med jer. Der er en pige som jeg har været kærester med i 2-3 år. Vi er så småt begyndt at få følelser for hinanden. Vi skal have sex på fredag. Kender i nogen gode stillinger, til alt ;) Skal nok huske beskyttelse. Vi skal lave alt, Oral sex, anal, uden kondom og ellers bare bolle som kaniner :-) Kan man høre hvis hun får en orgasme og hvordan starter man ud altså, jeg tror vi gør det et sted udenfor hvor ingen kan se os, eller hjemme hos hende. Skal man bare begynde at smide tøjet eller forbereder hun et frækt blowjob med fræk musik. Håber det. Tak på forhånd...

Svar:
Hej med dig
Det lyder til at være en ret spændende dag i dag og håber du når at læse mit svar...Du har mange gode spørgsmål og lad mig starte med at sige at det er godt at du husker beskyttelse :)
Der findes mange gode stillinger, men det er op til én selv hvilke man nyder mest. Så der er slet ikke noget regler og stillinger der er bedre end andre. Det er meget forskelligt hvad man bedst kan lide. Ligesom det er også er forskelligt om kan hører hvis hun får en orgasme. Nogle piger skriger og stønner, mens andre er stille.
Første gang I skal have sex, skal det være et sted i begge føler jer trygge og det kunne som fx være hjemme hos hende. Selvom I har været sammen så længe, skal man stadig lige vende sig til hinandens kroppe. I bestemmer selv hvor hurtigt det skal gå med at få tøjet af. I kan fx ligge og kæle på sengen først, også ligeså stille begynde og tage tingene som de sker. Det er ikke sikkert at hun forbereder noget som helst.
Jeg tror det vigtigste er, at man lytter til hinanden og prøver sig frem stille og roligt, og så plejer det at komme meget af sig selv. Jeg synes ikke det vigtigste er, om du får et blowjob eller ej, men mere at I har en god oplevelse begge to. Men jeg kan godt forstå du glæder dig.:)
Tjek det her link ud.. der er mere inspiration.
Hilsen Maria