Sex stillinger

brevkassespørgsmål

Sex stillinger

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 13 år 1 uge siden

Hej Jeg har flere spørgsmål 1. Doggy style hvad er det og hvor skal pikken op 2. Når man har sex på køkkenbordet hvordan er det bedst at ligge forskelige stillinger helst uden at få ondt i ryggen dagen efter. Og er der noget man kan bruge til at have sex fra køkknet. 3. Er der andre vilde stillinger man kan have sex i 4. Er det ok normalt at tage hans pik ind i min mund og sutte på den mens man køre den frem og tilbage. Og må jeg sluge hans sæd eller skal jeg spytte det ud Håber du kan svare på det hele Knus den pige der er vild og fantasifuld i sengen

Svar:

Hey med dig pige der er vild og fantasifuld i sengen.

Tak fordi du skriver til cyberhus :D Du har jo en masse gode spørgsmål, som jeg vil prøve at svare på:

1. Doggystyle er hvor pigen er på alle fire (knæ og hånder), og drengen er på knæ bagved, hvorfra han trænger op i fissen, mens han f. eks. tager dig på brysterne, eller holder fast om din hofte. Den kan laves i sengen eller på gulvet, men er nok mest behageligt i sengen. Grunden til at den hedder doggystyle, er fordi at det er den måde hunde gør det på :)

2. Sex på køkkenbordet kan jo gøres på mange forskellige måder. Pigen kan ligge på maven hen over bordet, med fødderne på gulvet, mens drengen står på gulvet. Det skulle helst ikke give nogle smerter i ryggen. Du kan også ligge på ryggen, mens han holder dine ben. Det kan man godt få lidt ondt af, men hvis man skifter stillinger og ikke ligger i den samme for længe, skulle det ikke blive noget problem. Du kan f. eks sidde op på bordet istedet for at ligge, så skulle du heller ikke få ondt i ryggen. Ting fra køknet der kan bruges til sex, hmmm.... hvis i har noget med et rundt håndtag, kan du putte et kondom på og bruge det som dildo. Ellers kan jeg ikke lige komme i tanke om noget.

3. Sexstillinger, der findes mange. Man kan gøre det i badet, pigen står foroverbøjet op af væggen, drengen går lidt i knæ og trænger ind. Han kan evt. tage dig på brysterne imens. Hvis han kan løfte dig, kan det også være meget frækt, at gøre det op af en væg. Han tager fat om dine lår, og løfter dig op,  når du er i den rigtige højde, skal du hjælpe ham med at komme ind. Gør det op af en væg, så er det ikke nær så hårdt for ham. Pas på at i ikke kommer til skade. Der findes mange flere, det gælder bare om at være kreativ.

4. Det er meget forskelligt hvad folk kan lide. Men hvis du synes det er dejligt at gøre det, så er det helt fint, der er intet unormalt i det. Hvis du derimod synes det er ubehageligt, skal du jo bare sige det til ham. Det er vigtigt at man snakker om hvad man kan lide, og hvad man ikke kan lide. Om du vil sluge eller ej, det er helt op til dig selv. Sperm er ganske ufarligt, og der sker intet ved at man sluger det. Hvis du godt vil sluge skal du bare gøre det, men hvis du synes det er ulækkert, skal du bare spytte det ud. Du kan jo altid prøve det, og så finde ud af hvad du synes om det. Nu skriver du jo ikke om det er en fast kæreste eller om det er tilfældelig fyre du har sex med. Hvis det er tilfældige fyre, er det ikke en god idé at give blowjob uden kondom, da du kan risikere at blive smittet med sexsygdomme. Hvis det derimod er en fast kæreste, og i begge ved at ingen af jer har nogle sexsygdomme, så er det helt iorden at give blowjob uden kondom, og sluge.

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Mange hilsner

Mikkel :)