sex, pige og alder

brevkassespørgsmål

sex, pige og alder

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej. Jeg går bare direkte til mit problem. Jeg kan ikke holde mig fra ting vedrørende sex. Jeg snakker næsten hele tiden om dét, jeg ornanere ca.1 gang om dagen (hvis ikke mere), og mit problem er at jeg helt vildt gerne vil "i seng" med min kæreste. Jeg ved dét er ulovligt og jeg må heller ikke for mine forældre, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. De fleste ville nok få afvide at de kunne prøve at dække deres lyster med ornani, men jeg ornanere så snart jeg et hjemme og så lang tid jeg kan. Plz. Hjælp!

Svar:

Hej med dig..

Jeg kan godt høre på dig, at dine hormoner pisker rundt i kroppen på dig og at sex fylder rigtig meget lige nu. Det er super du skriver ind og jueg vil gerne komme med en tanke eller to.

Du har helt ret i, at det er ulovligt at have sex og jeg synes det er godt, at dine forældre også har sagt det er for tidligt. Det synes jeg også og selvom du føler dig både klar og fristet til det, så synes jeg helt sikkert du skal vente.

Men derfor behøver du ikke at holde dig fra andre former for sex, nemlig onani. Det er helt okay og en super m åde at tilfredsstille sig selv og finde ud af hvad man kan lide og ikke kan lide. Det er helt normalt at tanker om sex og lyst til sex kommer omkring din alder, fordi så begynde dine hormoner at vågne op og du begynder at blive klar til du kan have sex som 15 årig og frem. Så det er helt fint.

Det er helt okay at onanere så snart du kommer hjem og der er intet galt i at gøre det mere end en gang om dagen, hvis man har lyst til det.

Du kan onanere på mange forskellige måder og måske kunne det være en ide for dig, at lege lidt mere med det og udforske forskellige måder at gøre det på. Prøv at læse den her artikel om onani, måske kan du få nogle gode ideer der.

ha det godt..
Venlig hilsen
Erroll