sex-partner
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej. Jeg er en dreng på 15 år. Jeg ville bare spørge om man over nettet kunne finde dig en partner altså en form for dating side, men sådan en hvor at det mere er opbygget på ''erotik'' en et kæreste forhold. på forhånd tak for svaret.

Svar:
Hej med dig
Det er et rigtig godt spørgsmål, for der er så mange love, at man hurtig kan blive forvirret af dem.
Her i Danmark er det faktisk lovligt at få sådan en erotisk profil, når man er blevet 15 år. Men man må først ligge nøgenbilleder, på profilen når man er blevet 18 år. Det kan dog godt være rigtig svært, at finde en side, fordi de fleste sexdating eller erotiske hjemmesider, vil kun have unge fra 18 år og opefter. Så hvis du vil finde en, er du nødt til at prøve og google dig lidt frem.
Men jeg vil lige advare dig inden, for du skal være opmærksom og sige fra, hvis der er noget som ikke virker til og være rigtigt. For ved dating over nettet, ved man ikke om den person man skriver med, faktisk udgiver sig for at være den person som hun eller han rigtig er.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw