sex på første date
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
hej jeg er en dreng på 16 år. jeg har en helt igenem fantastisk kærste men jeg vil gerne vide om vi har følser for hinanden og kan lide hinanden eller om vi kun kan lide at dyrke sex sammen. vi har været kærster i to måneder. det er en pige der går i min parlel klasse. hun er mega lækker og har gode store bryster. vi mødte hinanden til en fest hos en af vores fælles venner. vi sad ti personer og legede isterningeleg og så møder vi hinanden ved at hun skal give mig isterningen. hun snaver med mig i lang tid. vi sidder og snakker og hun begynder at tage mig på låret. vi føler os bægge meget ældre ind vi er og er de eneste på vores årgang der drikker alkohold. nå men vi sidder der til festen og tager lidt på hinanden og snaver lidt. vi følges hjem og jeg går med hende ind. der er ikke andre hjemme så vi kan være der i fred. lige da vi kommer ind af døren begynder vi at tage lidt voldsomt på hinanden og vi tager tøjet af hinanden. vi går ind i køkknet og har sex på køkken boret. den nat fik vi bade dyrket analsex normal sex vi giver hinanden handjob og blowjob. næste morgen ryder vi op så hendes forældre ikke opdager noget og så gik vi ind på hendes værelse og så en masse pornofilm som hendes store bror har købt til hende. siden har vi dyrket sex næsten hver dag. men jeg tivivler på om vi rigtig rigtig kan lide hinanden eller om jeg bare kun kan lide hensed store bryster og om hun kan lide min store pik. jeg har brug for jeres hjælp til at finde ud af det og det der med at spørge hende det er ikke lige min stil så jeg vil gerne have hjælp til noget jeg kan gøre eller nogle sinaler hun kan sende eller noget jeg kan spørge hende om men jeg nægter at sige "skat kan du lide min pik eller kan dú lide mig" fra peter :)

Svar:
Hej Peter,
Tusind tak for dit spørgsmål. Det er et rigtig godt spørgsmål som det er svært at svare på, men jeg skal prøve at gøre det så godt jeg kan.
Det er ikke til at vide om du og din kæreste er sammen på grund af sex, eller om det er fordi I virkelig godt kan lide hinanden og jeg kan godt forstå du ikke har lyst til at spørge hende direkte. Det ville måske give det klareste svar, men det er alt andet end nemt.
Min erfaring er at det kan være svært at skille sex og følelser ad og at man godt kan føle sig forelsket i nogen fordi vedkommende er lækker og man har dejlig sex, uden at man egentlig er det.
Mit bedste råd til dig er at starte med at føle rigtig godt efter hvordan du selv har det med din kæreste. Prøv f.eks. at forestille dig det hvordan du ville have det hvis I ikke var kærester. Ville det være ok eller ville det være forfærdeligt? Eller hvordan ville du have det hvis du så hende kysse en anden fyr? Du kan også prøve at forestille dig hvordan du ville have det med hende hvis I var sammen i længere tid uden at have sex. Ville du synes hun var sød og dejlig at være sammen med, eller ville du kede dig?
Hvis du nu finder ud af at du ikke er rigtig vild med hende, så er det vel sådan set lige meget om hun er vild med dig - for så skal I jo nok ikke blive ved med at være kærester.
Hvis du stadig er i tvivl om hvad du føler og vil, så synes jeg du skal prøve at arrangere at I kan være sammen uden at I kan have sex. Måske skal I gå til fest, gå på café, en tur i parken, eller noget andet hvor I ikke har mulighed for at have sex. Så kan I finde ud af om I synes det er dejligt at være sammen med hinanden også når det ikke handler om sex.
Jeg håber du kan bruge mit svar og at du finder du af om I skal være sammen.
De bedste hilsener,
Henriette.