Sex, onanere og pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej med jer! Jeg har hørt at denne side er rigtig god så jeg prøver den af :) Jeg har masser af spørgsmål, så vær klar :) Jeg er sindsyg liderlig og opstemt. Hvad skal jeg gøre? Er man bøsse, hvis man ser bøsse porno? Jeg onanerer i badet til daglig og når mine forældre eller nogen ikke er hjemme, kun mig. Onanerer jeg og stønner. Kan der ske noget ved at man har brugt en plastikpose og en gulerod og så brugt den til at stikke den op i numsen. Jeg er bare mega liderlig, men er jeg så homo? Jeg vil gøre alt, virkelig alt for at for et blowjob eller et handjob. Ved godt jeg kan onanere men det bliver bare for kedeligt, når det er mig selv. Hver gang jeg ser massage eller hører ordet massage for jeg altid stiv pik. Jeg holder ikke særlig længe og jeg vil gerne ku sprøjte langt. Hvornår begynder min penis at vokse og selve pikhovedet kommer ud over huden ved pikken. Jeg sover sent og mine forældre kommer ind og tjekker om jeg sover, men det gør jeg ikke. Jeg har stiv pik og viser det (ligger den ind i underbukserne) sådan de kan se det, i håbet om der kan ske noget. Jeg ser tit porno og vil gerne dyrke sex. Hvad hjælper kondomet? Hvorfor kan man ikke bare bruge fx en ballon eller pose. Det gør jeg, når jeg vil have den. Kan der ske noget ved det? Jeg har det helt fint lige nu. Er det okay at bruge massage olie til at onanere og få den op. Mine forældre ved ikke alt dette her. Sker der noget hvis man har fået et par rifter af at onanere. Jeg vil gerne bare forsøge at give mig selv et blowjob men jeg kan ikke få den ned til munden, uanset hvad jeg gør. Hvor stor skal den være, ca. Min den er ca 8 når den ikke er stiv og 11-15 når den er stiv. Jeg vil gerne købe en vibrator eller en dildo eller noget. Men uden mine forældre opdager det. Hvordan tror i at de vil reagere hvis de så jeg onanerede. Jeg tænder på pikke, men er til piger. Jeg ser al slags porno, undtagen lesbisk, det tænder mig ikke. Jeg håber i kan hjælpe mig.

Svar:
Hej med dig...
Sikken en perlerække af gode spørgsmål og jeg synes både det er naturlig og helt ok, at du går rundt er sindsyg liderlig hele tiden.
Jeg vil ikke svarer på alle dine spørgsmål, fordi der er simpelthen for mange og du fortæller meget lidt om dig selv, og derfor kan det være svært at give et ordentligt et til alle sammen. hvis du skriver igen, så vælg de vigtigste spørgsmål, så det ikke bare bliver en lang opremsning af små spørgsmål. å vil du få et bedre svar af den voksne.
Jeg har valgt et par enkelte ud:
Jeg er sindsyg liderlig og opstemt. Hvad skal jeg gøre?
Ikke noget særligt synes jeg.. det er helt normalt som 13 årig og være meget liderlig. Du er ved at vokse og dine hormoner pisker rundt i kroppen. Man begynder at tænke meget på sex og hvad ens egen krop kan. Jeg synes du kan onanere, når du har lyst og bare acceptere det.
Er man bøsse, hvis man ser bøsse porno?
Nej, det er man ikke nødvendigvis. Og specielt når du er 13, så er det helt normalt at være nysgerrig og tænde på forskellige ting. Når man bliver ældre, så finder man tit ud af, hvad ma er til, piger eller drenge. Og det er fint.. Så hvis du kan lide bøsse porno, så kan det bare være fordi du er nysgerrig og synes det er frækt, men at du stadig kun er til piger.. det kan også være du vil kunne lide begge dele når  du bliver voksen, altså biseksuel..og det ville også være helt okay.
Plastikpose og en gulerod?
Når du bruger ting til at putte om i numsen, når du onanere, så er der to ting du skal huske. At bruge et kondom og at du ikke stikker noget op som kan knække af. Et kondom beskytter mod urenheder og så får du ikke betændelse eller sår inden i numsen. En plastikpose kan godt være beskidt, så det synes jeg ikke er en god ide. Og gulerod..jeg synes du skal bruge noget der er stift.. hård plastik fx. Så er du sikker på at det ikke knækker og bliver oppe i umsen. Det kan godt være lidt ubehageligt at skulle til lægen og få ham/hende til at pille noget ud.
Hvornår begynder min penis at vokse?
Den penis vokser fra teenageårene og er helt udvokset omkring 18 års alderen.. og de tal du nævner lyder helt normalt.
Hvad hjælper kondomet?
kondomet hjælper både ved graviditet, hvis du har sex med en pige, men det hjælper også imod kønssygdomme. Og så hjælper det mod urenheder, som kan skabe betændelse, hvis du for eksempel stikker noget op i numsen.
Håber det gav en smule svar..::)
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus