Sex og smerte?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hejsa. Jeg er en pige på 14 år, som har en meget dejlig pigekæreste, som jeg er meget forelsket i. Men mit problem er, at her for noget tid siden lå vi og puttede, og rørte ved hinanden, og når hun vil.. røre ved mig, mellem benene, er jeg virkelig følsom, så det gør rigtig ondt på mig, men samtidig er det dejligt, ved bare ikke om jeg kan leve med det, eller om jeg bare skal vænne mig til det. Har ikke lyst til at bede hende lade vær eller sige at hun gør noget forkert, hvis du forstår. Også virker det bare som om hun tænder mig meget mere end jeg tænder hende, hvilket også irreterre mig, måske hun egentlig ikke er så vild med mig. Nogle råd? For kunne virkelig godt bruge et. - Alice

Svar:
Hej Alice.
Det er rigtigt godt, at du skriver og beder om råd i Cyberhus. Det er rart at dele det der er svært.
Det springer mig i øjnene er, at du skriver, at du kan lide din kæreste mere end hun kan lide dig og at hun tænder dig mere end hun tænder dig. Når ens kærlighed ikke gengældes, er det ofte således at man holder på sig selv og det man selv gerne vil, man bliver lidt bange for at gøre noget forkert, som så gør at kæresten pludseligt går fra en´. Giver det mening?
Det kan være fint nok, at du er hensynsfuld over for din kæreste, men når du skriver, at du ikke har lyst til at bede hende lade være med at gør det du ikke synes om, er det ikke godt for dig. Det er det dit ansvar og ikke hendes at melde fra. Det har ikke noget at gøre med om hun er forkert eller rigtig og jeg forstår godt at du skriver det! Din kæreste kan ikke vide hvad der er rart for dig, - hvordan hun helt præcist skal røre ved dig mellem benene, så det er rart.
Hvis du kan fortælle hende at det gerne må være mere blidt, mindre direkte på klitoris, mere vådt eller hvad du nu selv synes, vil hun kunne efterkomme dine ønsker, og du vil kunne give udtryk for hvor dejligt det er når hun rører ved dig! Det er godt at kunne tale om de følelser der dukker op.
Måske vil det være godt for dig at onanere, at røre ved dig selv mellem benene, så du ved hvordan du kan lide at røre ved dig selv og vænner dig til de fornemmelser, kildren og følelsen der dukker op.
Jeg håber dette giver stof til eftertanke. Hvis du er i tvivl om noget så skriv endelig ind igen.
De bedste hilsner Mette.