Sex Og Porno
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej...
Lad mig bare starte med at sige at jeg er 14 år og jeg onanere hver dag. Jeg onanaere til porno, men her på det seneste tænder jeg ikke særlig meget mere på porno som jeg har gjordt før, det er bare som om det er blevet kedeligt, hvilket er lidt nedern. Jeg har en kæreste lad os lige kalde hende for fersken her. Så Fersken og mig har et rigtig godt forhold vi er sammen næsten hverdag og vi har kysset/snavet osv så det er meget godt. Men her kommer spørgsmålet må jeg have sex med min kærste når vi begge er 14 eller skal vi vente til vi er 15. Hvis det er lovligt vil jeg gerne vide om det er for tidligt fordi vi er begge meget modne. Det ved jeg fordi vi var sammen nøgne alene en dag hvor jeg var helt stiv og hun nærmest dryppede med væske vi kyssede lidt og tog derefter tøj på igen. VI HAVDE IKKE SEX!.... Så ja..... Er det lovligt og eller er det for tidligt. kh meget liderlig dreng der ikke kan nøjes med porno længere

Svar:
Hej Liderlige dreng
Jeg tror der er rigtig mange der kan kende den følelse du beskriver. At have så meget lyst til sex at man bare næsten ikke kan vente. Så lad mig hoppe lige ud i det og svare dig.
Er det ulovligt for dig og din kæreste at have sex? Nej, det er som udgangspunkt ikke ulovligt for jer at have sex. MEN, det er selvfølgelig afgørende at I begge to skal have lyst, og rigtig gerne ville have sex.
Du fortæller at du selv har helt vildt meget lyst, og du fortæller også om at din kæreste er helt vildt tændt da I var nøgne og kyssede. Men det betyder ikke nødvendigvis at hun har lyst til sex på samme måde som dig. Derfor er det også vigtigt at du snakker med din kæreste om hvad du har lyst til og spørger ind til hvad det er hun gerne vil.
Hvis hun har lige så meget lyst til sex som dig kan I overveje om det er noget I vil prøve. Husk at selv om man kan have vildt meget lyst, så kan det sagtens ændre sig når først man kommer i gang. Derfor er det vigtigt at I går stille og roligt frem og hele tiden lytter til hinanden. Måske vil én af jer gerne stoppe midt i at I er i gang, og så er det vigtigt at lytte til hinanden og stoppe...lige meget hvor meget man gerne vil fortsætte.
Nu siger du at du ser meget porno, og derfor synes jeg også lige det er vigtigt at sige at sex i virkeligheden er ret meget anderledes end det du ser når du ser porno. Særligt de første gange kan det godt være en lidt sjov oplevelse fordi det både er vildt dejligt, lidt pinligt og nogle gange også godt kan gøre lidt ondt. Igen er det vigtigt at I tager det stille og roligt og lytter til hinanden.
Nå, men alt det her med at tage det stille og roligt og lytte under sex er selvfølgelig kun hvis din kæreste faktisk har lyst og gerne vil. Hvis ikke hun har...tja, så er det for tidligt for jer.
Mange hilsner
Niels-Christian