Sex og Kærlighed

brevkassespørgsmål

Sex og Kærlighed

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej . Jeg er en pige på 17 år . Jeg var forelsket i en dreng/fyr på 21 år, men det eneste han ville var at have sex med ham . Jeg blev ved med at udskyde det fordi jeg var jomfru, men det vidste han selvfølgelig ikke, jeg havde lyst til at have sex med ham, men problemet var at jeg virkelig godt kunne li ham og det var ikke gengældt på samme måde . Han synes jeg er lækker osv. men jeg ved med sikkerhed at han ikke kunne li mig på den måde, men bare var tiltrukket af mig.. Nåeh, men så en nat jeg havde været til fest og var godt væk, sneg jeg mig hjem til ham og selvfølgelig havde vi sex . Det føltes skønt og jeg kunne ikke mærke smerten , fordi jeg var så beruset, men jeg blødte nogle dage efter. Nu er mit spørgsmål så: 1. Burde jeg fortryde det? (Jeg har ikke fortrudt) 2. Bløder jeg også næste gang? ..........................................

Svar:

Hej pige 17 år

Der er rigtig stor forskel på sex og så kærlighed.

Du har oplevet din første gang og det er dejligt at høre at det var en skøn oplevelse, jeg synes ikke at du skal fortryde, når du har følelsen af at du ikke har fortrudt, men jeg vil råde dig til at du passer på dine egne følelser en anden gang. Hvis du er glad for en, så lad være med at gå i seng med ham, hvis ikke han vil dig. Respepter dine egne grænser og stol på dine følelser. Når man er fuld, kan det være svært at mærke sine egne grænser og det kan være med til at du måske gør ting som du senere fortryder.

Det er helt normalt at man bløder første gang på grund af jomfruhinden og det er ofte kun den ene gang man bløder. Hvis du skulle bløde igen, kan det være slimhinden der har fået en lille rift, og det er også ret normalt..:)

Mange Hilsener

Sascha