Sex med voksen mand
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej.
for en måned siden havede vi en vikar i skolen han var ekstremt lækker!!! alle pigerne i min klasse blev helt våd ved synet af ham.
vi havede hyggetime hele timen. på et tidspunkt skulle jeg på wc,døren på toilettet kunne ikke låses så jeg prøvede bare at skynde mig
lidepludselig kommer vores mega lækre vikar ud til mig han tager så sine bukser og underbukser af så han er helt nøgen forneden.
han kommer nærmer og begynder også at rive mit tøj af selvom jeg siger til ham at jeg ikke har lyst. da han så havede flået alt mit
tøj af begynder han at voldtage mig jeg prøver at kæmpe imod men han er alt for stærk så jeg vælger bare at lade ham gøre det
(han gjorde det dog med kondom) det tog ca. 30 min det gjorde pisse ondt. også er han begyndt at skrive til mig over nettet og truer
mig og siger at hver tirsdag, torsdag og fredag skal jeg mødes med ham nede i kældren på skolen og have sex med ham det har stået
på 1 måned og her i psåkeferien skal jeg komme hjem til ham og have sex med ham ved jo godt det han gør er ulovligt men tør ikke
at melde ham da han er 27 år og jeg er 13 her i torsdags da jeg skulle komme hjem til ham havede han 5 andre venner på besøg og de
bollede mig alle sammen selvom jeg sagde jeg ikke havede lyst. hilsen mig

Svar:
Hej "Dig".
Det er en meget alvorlig situation, du beskriver. Det, der er foregået, er dybt ulovligt, og din vikar samt hans venner bør straffes for det.
Jeg vil råde dig til at fortælle det til dine forældre omgående. Hvis du fortæller det til dem, vil de med sikkerhed gøre alt for at beskytte dig, så du ikke behøver være bange for din vikar. Hvis du ikke har det godt med at fortælle det til dine forældre, så prøv at kom i tanker om en anden voksen, du er tryg ved, som du kan fortælle det til.
Det er meget vigtigt, det bliver fortalt til nogle voksne, som kan hjælpe dig med at kontakte politiet og få det stoppet.
Voldtægt er utrolig traumatiserende og hårdt for dem, det går ud over. Derfor er det igen vigtigt, at du får fortalt nogen om det, du har været udsat for, så du kan komme videre uden at leve i frygt.
Jeg opfordrer dig på det stærkeste til at få det sagt til nogle voksne, og jeg håber meget, du kommer videre, og de bliver straffet for det meget ulovlige og ubehagelige, de har udsat dig for.
Du er velkommen i chatten i Cyberhus, hvis du har brug for yderligere hjælp.
Vh. Matilde